Swatch планира да добави към своята нова гама продукти и умен часовник. Това обяви главният изпълнителен директор на швецарския производител на часовници Ник Хайек в интервю, цитирано от Ройтерс.
Компанията се конкурира с Apple и други производители обещаващия пазар на умни часовници.
Новият продукт се казва Touch Zero One, разкрива Ник Хайек пред швейцарския вестник Tages-Anzeiger.
По думите на Хайек часовникът ще бъде пуснат в продажба на следващите Олимпийски игри, които ще се проведат следващата година в Рио де Жанейро.
Стратегията на швейцарската компания е свързана с това да се насочва към отделните технологични възможности на различните модели, вместо да се изправи срещу Apple, създавайки умен часовник, събиращ всички функции в едно.
Touch Zero One ще следи разстоянието, което притежателят му изминава и ще може да измерва силата на ударите на играчите на плажен волейбол.