Fitbit може би планира да пусне нови продукти по време на празничния сезон, но дори и да е така, не разкрива нищо на инвеститорите, пише MarketWatch.
Базираната в Сан Франциско компания отчете печалба и приходи, които надминаха очакванията на анализаторите.
След като Fitbit обяви резултатите си, акциите на компанията поевтиняха, а инвеститорите научиха, че един от най-големите конкуренти на Apple в сферата на преносимите устройства също се насочва към пускането на нови продукти.
"Няма да пуснем продукт, преди да е готов“, заяви съоснователят и главен изпълнителен директор на Fitbit Джеймс Парк, след като получи няколко въпроса за плановете на фирмата да пусне нови продукти.
FitBit обяви, че през второто тримесечие новите продукти са допринесли за 78% от нейните приходи и средните продажни цени са нараснали до 88 долара от 66 долара година по-рано.
Компанията прогнозира лек спад в приходите за третото тримесечие, като смята, че те ще достигнат 355-365 млн. долара, след като тези за второто тримесечие достигнаха 400 млн. долара.
Освен това обяви очакванията си за останалата част от годината, които не включват приходи от нови продукти. Според Fitbit приходите ѝ за 2015 г. ще са между 1,6 млрд. и 1,7 млрд. долара. Прогнозата е по-висока от консенсусната на FactSet за 1,4 млрд. долара приходи за годината, но е възможно да не е достатъчно за инвеститорите.
Инвеститорите могат да се притесняват и от факта, че Fitbit в момента се радва на по-бърз растеж извън САЩ. 78% от приходите ѝ за тримесечието идват от Съединените щати, но чуждестранните продажби нарастват с по-бърз темп. В допълнение към това разходите също могат да бъдат причина за тревоги – Fitbit планира да продължи да наема хора и да харчи доста за проучвания и развитие на нови продукти. Тя планира да увеличи и рекламните си разходи.