IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Samsung ще продава Galaxy S6 и S6 Edge в Япония без логото си върху тях

Според компанията брандът Galaxy е достатъчно добре утвърден в страната

14:20 | 20.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Samsung няма да афишира явно своята корпоративна марка в Япония след като премахна името ѝ от наименованието на най-новите си смартфони, предлагани в страната, пише The Korea Herald.

Телефоните Galaxy S6 и Galaxy S6 Edge ще започнат да се продават в Япония от 23-и април, но потребителите няма да открият логото на Samsung на устройствата както обикновено. Вместо това те ще бъдат брандирани с името на партньорите доставчици като „Docomo Galaxy” и “au Galaxy”, пише TechCrunch.

Това ребрандиране отива отвъд продуктите на компанията. Samsung преименува и своята Facebook страница в Япония на „Galaxy Mobile Japan”.

От TechCrunch са потърсили Samsung за коментар относно промените, но компанията все още не е дала официален отговор.

Пред The Korea Herald говорителят на фирмата споделя, че Samsung смята, че брандът Galaxy е достатъчно добре утвърден в Япония.

Ходът на Samsung може да изглежда странен, но идва в отговор на продължаващата борба на компанията да утвърди своята марка в Япония, където продава по-малко телефони от конкуренти като Fujitsu и Sharp. Всичко това се случва на фона на напрежението между Япония и Корея, откъдето е Samsung.

Данни на Counterpoint Research показват, че Samsung се нарежда на пето място в Япония с по-малко от 5% пазарен дял от ноември 2014 г. За сравнение конкурентът ѝ Apple може да се похвали с половината от всички продажби на смартфони в страната в периода октомври-ноември 2014 г.

Слухове, появили се по-рано тази година, сочат, че компанията ще напусне японския пазар, след като не успя да затвърди името си там. Вместо това тя продава телефоните си без да създава ясна връзка между тях и компанията, която ги създава. Остава въпросът колко успешна ще бъде тази стратегия на фона на склонността на потребителите да купуват устройства предимно от японски марки или да залагат на iPhone на Apple. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:25 | 11.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още