Въпреки разочароващите напоследък данни за продажбите на iPad, Apple продължава да бъде водещата марка на пазара на таблети с голяма разлика.
Въпреки че конкурентите на Apple, и в частност Samsung, наскоро намали разликата по отношение на доставките, Apple все още е доста далеч преди всички свои конкуренти (компанията е продала повече от 200 милиона броя iPad след пускането им на пазара през юни 2010 г.).
Наскоро публикувани данни от онлайн рекламната мрежа Chitika добре илюстрират колко голямо все още е предимството на Apple на пазара на таблети. Chitika следи ползването на таблети на базата на импресии в рекламната си мрежа. Нито един конкурентен бранд дори не се доближава до Apple в това отношение. През април 2014 г. на iPad се падат 77% от базираното на таблети търсене в Северна Америка. На следващите места с голяма разлика са Samsung и Amazon с 8% и 6% съответно.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.