Четецът Kindle на Amazon е устройството с най-голям ръст на активациите на Коледа, показват данни на Flurry Analytics, съобщава CNBC.
Коледа винаги е голям ден за активациите на смартфони и таблети на основните марки, но устройствата на Amazon отчитат най-голям скок на активациите вече трета Коледа.
Следващи по ръст са устройствата на Acer, следвани от Apple и Samsung.
Успехът на Kindle може би произтича от ниската му цена. Amazon го продава на загуба, за да подкрепи продажбите си на електронно съдържание и други продукти.
От Flurry Analytics посочват, че за реузлтатите на Kindle може би допринася новата функция, която позволява помощ от служител за връзка с клиентите при активация на устройството.
Като цяло следва да се отбележи, че с узряването на пазара на мобилни устройства повечето производители са свидетели на спад в ръста на активациите по Коледа.