Главният изпълнителен директор на Amazon Анди Джаси заяви, че генеративният изкуствен интелект (AI) ще промени изживяването на клиентите на корпоративния бизнес на компанията и бизнеса с потребителски стоки, пише CNBC.
„Генеративният изкуствен интелект ще промени изживяването на всеки клиент. Той ще стане много по-достъпен за разработчиците и дори за бизнес потребителите, които да го ползват“, коментира той. „Така че мисля, че ще донесе много добро за обществото“.
Amazon се гордее със способността си да предвижда какво искат да купят клиентите, но Джаси твърди, че генеративният AI ще подобри допълнително тези процеси. Новара технология също така ще направи виртуалния асистент на Amazon – Alexa, по-напреднал, допълва той.
„Ако сте изучавали генеративен AI и все още му се присмивате, наистина не обръщате внимание за какво става дума“, коментира Джаси. „Смятаме, че имаме реална възможност да бъдем лидер там и сме в процес на изграждане на много по-обширен голям езиков модел под шапката на Alexa, който ще я направи едновременно много по-информирана и много по-разговорна.“
Джаси признава, че съществуват потенциални опасности от изкуствения интелект, като посочва, че фирмите трябва да инвестират в сигурност и да се уверят, че големите им езикови модели на халюцинират.
През юни Amazon Web Services обяви, че ще инвестира 100 млн. долара в център, който да помогне на компаниите да използват генеративен изкуствен интелект. В края на ноември компанията пусна нов чатбот, наречен Q – най-новият ѝ опит да бъде в крак с конкурентните технологични гиганти Microsoft и Google в сферата на софтуера за продуктивност.
преди 10 месеца тоест ще стане по гадно от преди... :)) отговор Сигнализирай за неуместен коментар