IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Netflix сваля цените на рекламата си

Компанията променя рекламното си партньорство с Microsoft

15:58 | 27.07.23 г.
Снимка: Tiffany Hagler-Geard/Bloomberg
Снимка: Tiffany Hagler-Geard/Bloomberg

Американската компания за видео стрийминг Netflix прави промени в рекламното си партньорство с Microsoft само година след като двете сключиха сделката си. Освен това намалява цените на рекламата в опит да даде тласък на тази част от бизнеса си, пише Wall Street Journal.

Миналата година Netflix пусна абонамент за 6,99 долара, включващ реклами. Microsoft спечели в надпреварата кой да предоставя технология за услугата и да продава реклами от името на Netflix отчасти защото предложи да плати „гаранция за приходите“, като обеща да донесе много пари на Netflix.

Тъй като новата услуга с реклами набира инерция бавно, Netflix е провела предварителни разговори за продажбата на реклами през други партньори, в допълнение към услугите на Microsoft, твърдят източници, запознати с въпроса. Netflix прави промени в договора си с Microsoft, за да намали гаранцията за приходите, като условията все още се обсъждат.

Междувременно Netflix предлага на рекламодателите по-добри условия. Някои рекламодатели са платили по 39 до 45 долара за 1000 зрители в рамките на скорошни сделки, твърдят представители на индустрията. По-рано Netflix таксуваше някои брандове по 45-55 долара, писа по-рано Wall Street Journal.

Взети заедно, промените в партньорството с Microsoft и по-ниските цени могат да привлекат нови рекламодатели в Netflix, които преди са стояли настрана.

Миналото лято Netflix изненада всички, като избра Microsoft за рекламен партньор вместо Google или Comcast. Като част от първоначалната сделка Netflix получи „минимална гаранция“ – обещание, че ще получи голям приток на рекламни приходи, за да ограничи финансовия риск, писа WSJ.

Част от директорите на Netflix обаче са ядосани на Microsoft, защото не е продала достатъчно реклама, посочват част от източниците. Тези малки продажби и по-слабият от очакваното рекламен пазар досега накараха Microsoft да плати максимално изискваната сума съгласно гаранцията, на която се съгласи преди година, твърди един от източниците.

Повече технологични новини можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:58 | 27.07.23 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още