Meta Platforms обяви, че е пуснала базирана на абонамент услуга, наречена Meta Quest+, която е насочена към нейните очила за виртуална реалност. Ходът цели да развие младия пазар, който тепърва ще привлича големи инвестиции, предава Ройтерс.
В Instagram главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг заяви, че абонаментът Meta Quest+ ще бъде достъпен от понеделник на цена от 7,99 долара месечно, или 59,99 долара годишно, за нейните очила Quest 2, а скоро и за Quest 3.
Apple също навлезе на този пазар, доминиран от Meta, като наскоро показа своите очила за добавена реалност Vision Pro, струващи 3499 долара. Устройството на Apple струва три пъти повече от най-скъпите очила на Meta.
През март компанията на Зукърбърг намали цените на своите очила, след като смелият ѝ залог в метавселената така и не успя да постигне особен успех.
В момента водещият модел Meta Quest Pro се предлага за 999,99 долара, под по-ранната си цена от 1499,99 долара, а Quest 2 се предлага за 299,99 долара според данни от уебсайта на Meta.
Определяни като следващото голямо нещо, очилата за виртуална реалност все още не се радват на масов успех, а по-скоро са популярни сред гейминг общността, въпреки че сега устройствата имат много по-развити функции.