Salesforce.com подсказа, че насочването към хибридна работа ще запази търсенето на нейния базиран в облака софтуер силно през третото тримесечие, след като надмина пазарните очаквания за печалбата си за периода от май до юни, предава Ройтерс.
Приходите на разработчика на корпоративен софтуер не спират да растат през последната година, а възходът на автоматизацията и изкуствения интелект вероятно ще запази набраната инерция, въпреки че ваксинационните кампании продължават, а някои офиси отварят врати.
Серия от придобивания, включително на Slack, помогнаха на Salesforce да се предпази от конкуренцията на традиционни играчи като Oracle, Microsoft и германската SAP.
“Нашата платформа Customer 360 сега е подхранвана от група еднорози (компании с пазарна капитализация от над 1 млрд. долара – бел. ред.), които са перфектно проектирани за този изцяло дигитален свят“, коментира главният изпълнителен директор Марк Бениоф.
Приходите за второто тримесечие, завършило на 31 юли, са нараснали с 23% до 6,34 млрд. долара, надминавайки прогнозата за 6,24 млрд. долара по данни на Refinitiv.
Като се изключат някои елементи, компанията е спечелила по 1,48 долара на акция, докато анализаторите очакваха 92 цента на акция.
Базираната в Сан Франциско Salesforce прогнозира, че приходите ѝ за третото тримесечие на фискалната ѝ 2022 г. ще са между 6,78 млрд. долара и 6,79 млрд. долара, над очакваните 6,66 млрд. долара.
Тя твърди, че печалбата ѝ ще бъде между 91 и 92 цента на акция, спрямо прогноза за 82 цента на акция.