Аудиоприложението Clubhouse, което е достъпно само с покани, обяви, че пуска функция за изпращане на директни съобщения, наречена „Backchannel”, която позволява на потребителите да си общуват поединично или групово в текстов формат, пише CNBC.
Официалното пускане следва изненада от миналия месец, когато компанията случайно издаде функция на избрана група от потребители, които актуализираха приложението си на устройства с iOS и Android.
Само за година Clubhouse преживя огромен растеж и предизвика други играчи от индустрията като Facebook, Twitter и Spotify да пуснат подобни аудиопродукти, а в някои случаи правят стратегически придобивания в областта.
По-рано тази година броят на месечните инсталации на приложението по света се сви с милиони спрямо пика от над 9 млн. долара през февруари, а през април инсталациите достигнаха 900 хил. Компанията отчита, че има над 10 млн. седмично активни потребители, а откакто пусна Android версията на приложението през май, е добавила 8 млн. нови потребители.
За новия растеж подсказа и главният изпълнителен директор на Clubhouse Пол Дейвидсън пред CNBC през май, когато заяви, че социалната мрежа е привлякла 1 млн. потребители на Android скоро след пускането на версията на приложението за мобилната операционна система на Google. „Милиони хора са в списъка на чакащите“, допълни той.
По това време Дейвидсън заяви, че Clubhouse трябва да добавя внимателно нови потребители, за да попречи на спада на представянето на приложението и да не се стигне до разваляне на потребителското преживяване, което се случи при първата голяма вълна на растеж.