Американският технологичен гигант Microsoft обяви, че е решил проблем със своите услуги в пакета Microsoft 365 и в различни функции, включително при приложението Teams и в Azure. Изявлението беше направено, след като много потребителите сигнализираха, че нямат достъп до тези услуги, предава Ройтерс.
“Потвърдихме, че същественото прекъсване на работата на DNS е смекчено. В момента проверяваме възстановяването на услугите на Microsoft 365 надолу по веригата“, гласи туит, публикуван от компанията.
Системата за имена на домейни (DNS) по същество е книга с адреси в интернет, която позволява на компютрите да свързват адресите на уебсайтовете с правилния сървър.
По-рано уебсайтът Downdetector за проследяване на подобни прекъсвания на услугите показа над 8000 инцидента на хора, съобщаващи за проблеми с широко използваното приложение за изпращане на съобщения на работното място.
Downdetector проследява само прекъсвания, като съпоставя отчети за състоянието от поредица източници, включително и изпратени от потребителите грешки към платформата. Прекъсването може да е засегнало и по-голям брой потребители.
По-рано вчера Windows Central писа, че част от услугите на Microsoft не работят, включително са засегнати Xbox Live, OneDrive, Skype и Bing.
Медията припомня, че това е вторият голям срив на услуги на Microsoft през последните няколко седмици. На 15 март Azure се сблъска с проблеми, което повлия на услугите на Xbox, Teams и Office 365.
Вижте още технологични новини във видеото на Bloomberg TV Bulgaria!