Американската технологична компания Facebook Inc заяви в понеделник, че ще закупи стартъпа Kustomer, тъй като операторът на най-голямата социална платформа в света продължава да се съсредоточава върху онлайн търговията, съобщава Ройтерс.
Остават неясно финансовите детайли около сделката.
Според публикация на Wall Street Journal сделката оценява Kustomer на 1 млрд. долара.
Стартъпът позволява на бизнеса да обединява разговорите с клиенти от различни канали на един екран и автоматизира някои от отговорите на купувачите. Компанията вече предлага своите услуги в Messenger и Instagram.
По-рано тази година Facebook пусна нова услуга – Shops, която позволява на компаниите да показват и продават продукти чрез различните платформи на базираното в Менло Парк дружество.
В края на октомври Facebook отчете рекордни приходи за третото тримесечие, след като големите разходи за дигитална реклама успяха да компенсират рекламния бойкот, рестрикциите за събирането на данни и продължаващия спад заради коронавирусната пандемия.
Приходитена компанията се увеличиха с 22% до 21,47 млрд. долара за трите месеца до септември. Facebook прогнозира, че приходите ѝ ще нараснат дори по-бързо през четвъртото тримесечие, тъй като рекламните разходи растат по време на празничния сезон.