Roblox работи с банки по първичното си публично предлагане, предава Ройтерс.
Този ход ще помогне на разработчика на видео игри да се възползва от скока в популярността си по време на пандемията.
Листването може да се случи в началото на 2021 г., а компанията се стреми към оценка от 8 млрд. долара. Roblox се колебае дали да направи традиционно IPO или директно листване, твърдят източници, запознати с въпроса, които са пожелали да останат анонимни.
Основаната през 2004 г. Roblox предлага разнообразие от игри, които потребителите доизграждат в процеса на играене. Две трети от всички американски деца между 9 и 12 години използват платформата, твърди базираната в Сан Матео, Калифорния, компания. Освен това игрите ѝ се ползват от една трета от всички американчета под 16-годишна възраст.
Блокадите заради пандемията направиха предложенията на Roblox още по-привлекателни. Децата дори провеждаха виртуални партита за рождените си дни, използвайки услугата.
Roblox е отказала да коментира потенциалното си първично публично предлагане.