Базираната в облака стрийминг услуга за игри на Google, Stadia, отчита скок на броя потребители, след като технологичният гигант подари два месеца безплатен достъп до премиум версията си на играчите, които стоят у дома, за да се овладее разпространението на коронавируса по света, предава Ройтерс.
Мобилното приложение Stadia, една от множеството платформи за използване на услугата, премина границата от 1 млн. инсталации в глобален план, сочат данни от компанията за анализи Sensor Tower.
Докато редица страни са под блокади, мобилните и конзолните игри регистрират рекорден скок на продажбите и потребителските разходи. В САЩ продажбите на видео игри достигнаха най-високия си връх от повече от десетилетие.
По-рано през април Google на Alphabet заяви, че ще даде два месеца безплатен достъп до премиум версията Stadia Pro.
В седмицата, в която беше обявена новината, Stadia отбеляза най-високия брой седмични инсталации на приложението от пускането му на пазара през ноември. Те достигнаха 225 хил. в App Store и Google Play, сочат данните.