Следващият успех на компанията, която стои зад Angry Birds зависи от две неща – да убеди хората в САЩ, че трябва да си купят 5G телефон от Sprint, и да разработи най-голямата платформа за видео стрийминг на игри, пише Bloomberg.
Rovio Entertainment води преговори с „няколко“ инвеститора да купят дял от звеното ѝ Hatch – платформа като “Netflix за игри“, която Sprint ще използва, за да показва както могат да правят нейните 5G телефони, когато пусне новата си мрежа през май.
Но главният изпълнителен директор на Rovio Кати Леворанта също така се нуждае от това нови инвеститори да повярват в нейната визия за тригодишната Hatch, за която Rovio вече е похарчила около 17 млн. евро, така че да ѝ помогнат да изгради библиотека от заглавия от разработчици като Ubisoft и Sega.
„Услугата Hatch е перфектна за използване на 5G и много от нашите стратегически партньори търсят услуги, които показват как работи 5G и какви са ползите, които носи“, коментира Леворанта в интервю.
Тя твърди, че компанията се опитва да намали контрола над бизнеса си, като вкара нови инвеститори, с цел изграждането на партньорства с нови студиа.
За акционерите в Rovio, които все още страдат от факта, че стойността на компанията се сви наполовина от публичното ѝ предлагане преди година и половина до днес, външните инвеститори в Hatch може да намалят притесненията, че компанията майка ще се нуждае от финансова помощ.
„5G е възможност за нас“, коментира Веса Ютила, съосновател и главен търговски директор на Hatch Entertainment. “Всички изглежда смятат, че геймингът в облака е начинът да разкажат 5G историята на потребителите“.
Hatch вече работи с оператор на три от четирите топ пазара на игри в глобален мащаб: Sprint в САЩ, NTT Docomo в Япония и LG Uplus в Южна Корея. Тя търси партньор в Китай – най-големия пазар на видео игри в света.
Китай е много мобилно ориентиран и е „идеален за услуги като Hatch”, коментира Юхани Хонкала, съосновател и главен изпълнителен директор на компанията.