IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Новата игра на Electronic Arts успя да надмине рекорда на "Fortnite"

Компанията се похвали, че "Apex Legends" вече има 25 млн. потребители

23:00 | 12.02.19 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Книжата на Electronic Arts повишиха стойността си с 8%, след като производителят на видео игри обяви, че 25 млн. играчи са се регистрирали за новата ѝ игра „Apex Legends”, предава Ройтерс.

EA се надява да повтори успеха на „Fortnite” на Epic Games, която стана световен хит сред тинейджърите и по-възрастните геймъри през последните две години

EA обяви новините в Twitter. “Apex Legends” привлече 10 млн. играчи в рамките на три дни от старта си, разкри миналата седмица EA – цел, която „Fortnite” успя да постигне за две седмици.

В петък новата игра беше най-гледаната в мрежата за стрийминг Twitch.

По думите на Мат Ромариз, анализатор в Bernstein, книжата на Electronic Arts „са поели в добра посока в петък, когато обявиха „Apex Legends”. Той е повишил целта си за цената на акциите с 29 долара до 120 долара – доста под медианната прогноза на Wall Street за 95 долара.

„Огромният успех на Apex Legend също така може значително да намали недоволството на инвеститорите от мениджмънта на компанията. Apex Legends показва смела иновация“, допълва анализаторът, посочвайки пще, че на „Fortnite” са ѝ трябвали три месеца, за да достигне 30 млн. потребители.

Новините бяха обявени почти седмица, след като компанията намали своята прогноза за приходите си след слабите продажби на “Battlefield V”, а това изпрати книжата на акциите с 18% на червено.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:45 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Софтуер виж още

Коментари

1
rate up comment 9 rate down comment 0
pioner
преди 5 години
Идеята на ЕА да привлекът само най - големите стриймъри се оказа печеливша. А и отдавна на пазара не се беше появявал изцяло готов продукт. Повечето игри днес се пускат пълни с бъгове при пускане и разчитат на обратната връзка на играчите да правят пачове. Една от най - очакваните игри fallout 76 например се оказа почти невъзможна за игра.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още