Tencent Holdings се подготвя да пусне хитовата си игра „Honour of Kings” в САЩ и Западна Европа най-рано през септември тази година. По този начин компанията ще представи своята най-печеливша мобилна игра на милиони нови играчи извън Китай, пише Bloomberg, като се позовава на запознати източници.
Най-голямата китайска интернет компания ускорява глобалната премиера на играта, за да диверсифицира източниците си на приходи, твърдят източниците, пожелали анонимност.
Фирмата, най-позната със своето чат приложение WeChat, има за цел да стъпи на успеха на играта, която може да донесе по-голямата част от приходите ѝ от игри за смартфони тази година.
„Honour of Kings”, която е лична разработка на компанията, беше пусната постепенно на няколко пазара извън Китай, като Турция и Тайланд. Сега тя стартира и в САЩ, Франция, Италия, Испания и Германия, твърдят източниците. На голяма част от новите пазари Tencent преименува играта на „Strike of Kings”.
Засега компанията отказва да коментира темата.
Играта е безплатна за сваляне и генерира приходи от потребителите, които правят покупки вътре в нея.
Насочването на „Honour of Kings” към повече чуждестранни пазари е свързано с амбицията на Tencent да остави своя отпечатък отвъд Китай. Ходът ще ѝ помогне да намали зависимостта си от своя вътрешен пазар, където регулаторните изисквания често са непредвидими. Тази седмица компанията беше изправена пред обвинения, че „Honour of Kings” е прекалено пристрастяваща за децата, което е направено с цел играта да бъде по-печеливша.
Tencent веднага взе мерки и наложи ограничения на времето за игра на децата.