IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Артерията, която свързва модата с дигиталния свят

Дейността на ARTery стартира почти на шега, свързвайки дизайнерските среди с бизнес насочените хора

12:03 | 26.06.17 г.
Автор - снимка
Създател
Артерията, която свързва модата с дигиталния свят

Всичко започва почти на шега, подобно на много иновативни компании от последните години. Преди няколко години Катя Лозанова, дизайнер на бранда Gizda, предлага на двама младежи да развият дигиталното ѝ присъствие в американската платформа Etsy.

След като резултатите са налице, други дизайнери проявяват интерес към подобна услуга и така се ражда идеята за по-сериозен проект и търсене на финансиране. А малко по-късно, в началото на 2015 г., се ражда ARTery - дигитална агенция за развиване на модни брандове.

Илиян Опрев, единият от създателите на стартъпа, осъзнава бързо, че това е пазарна ниша и че с опита и желанието си ARTery може да е полезна и на други дизайнерски брандове с амбиции да излязат извън границите на България. Оказва се, че до този момент липсват връзките между дизайнерските среди и бизнес насочените хора, а тази връзка е важна, защото зад всеки успешен творчески проект наред с креативното начало са нужни и бизнес умения.

И така - ARTery започва работа първоначално само с две дизайнерски марки, но за няколко месеца само броят им надхвърля 50. Днес сред по-известните са LenaLena, Prototype23, Modalllab, Fede, Illumminee, Vestiti, Ourhood и др.

В кои категории са клиентите на ARTery и дали и как дигиталната агенция си подбира партньорите – вижте във втората част на технологичното предаване UpDate. 

Следете UpDate и във Facebook.

Още видеа гледайте на сайта на Bloomberg TV Bulgaria

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:46 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още