Японският производител на игри и конзоли Nintendo обяви, че пуска няколко нови игри за своята нова хибридна конзола Switch, насочвайки опитите си към капитализиране на ранното вълнение около последната ѝ хардуерна система, пише Bloomberg.
В момента се разработва игра с Pokemon, обяви базираната в Киото Nintendo при старта на годишното Electronic Entertainment Expo в Лос Анджелис.
Компанията и Ubisoft Entertainment ще представят нова игра със Super Mario, която ще бъде само за Switch. Самото представяне е планирано за 29 август. Сред другите имена се нареждат популярни заглавия като „Metroid 4” и „Rocket League”, които ще получат свои версии за Switch. Много от новите продукти ще могат да се играят от повече от един играч едновременно.
"Това променя играта“, коментира Реджи Филс-Айм, президент на Nintendo за Северна Америка. „Пътуваш по света, играеш навсякъде с всеки“.
Nintendo, която е пионер в индустрията за видео игри, през последните години се бори през последните години, след като новите устройства разочароваха, а търсенето се насочи към игри, които не пасват на семейния имидж на нейните. Преобръщането на тенденцията започна с „Pokemon Go” - мобилна игра, която се превърна в световна сензация миналата година. През март пък Ninendo пусна на пазара и най-новото си устройство – Switch.
Уникалният дизайн на Switch, който обединява в едно конзола за дома и мобилно устройство, се превърна бързо в хит сред играчите и стана най-бързо продаващата се конзола на Nintendo в Северна Америка. Позитивните реакции от дебюта на устройството на 3 март изпратиха цената на акциите на Nintendo с над 40% нагоре. Те се изкачиха до най-високите си нива от януари 2009 г.
Nintendo заяви, че очаква да продаде 12,74 млн. бройки от Switch до края на март – почти същата бройка, която при предишната ѝ конзола Wii U продаде за целия период, откакто е на пазара. Силното ранно търсене направи инвеститорите по-уверени в сравнението на Switch с Wii от 2006 г. Wii продаде 101 млн. бройки, превръщайки се в най-успешната домашна конзола.
Постигането на целта за продажбите ще зависи от качеството на игрите, които Nintendo ще пусне в останалата част на годината и по време на коледния сезон.