Американската софтуерна компания Adobe твърди, че бумът на мобилните приложения в САЩ е приключил, пише Mobile World Daily. От компанията посочват още, че марките, които са изградили голяма база от мобилни потребители, трябва да преосмислят своите стратегии за ангажирането на аудиторията.
Adobe твърди, че броят на мобилните приложения, инсталирани от потребители в САЩ, се е свил с 38% между декември 2014 и януари 2017 г. През същия период броят на пуснатите на пазара приложения е намалял с 28%.
Компанията прогнозира, че тенденцията, която се наблюдава по отношение на свалянето и представянето на нови мобилни приложения в САЩ, ще се прехвърли и в други зрели пазари, като Великобритания и Франция например, а след това ще последват и други.
Фирмата твърди, че спадът на свалянията и пусканията на приложения означава, че марките ще трябва да променят подхода си и да създадат нови стратегии, за да привличат потребители.
Най-голямата възможност за марките от гледна точка на нарастването на базата им от потребители на мобилни устройства е през януари, когато инсталиранията на приложения обикновено се увеличават с 8%, а уеб трафикът през смартфони - със 7%.
Заключенията си Adobe прави след анализ на над 130 млрд. пускания на приложения на пазара. Освен това компанията е анализирала 1,7 трлн. посещения в над 16 хил. уебсайта през същия период.
Проучването е разкрило още, че трафикът към уебсайтове в САЩ до голяма степен е запазил едно ниво в рамките на 36-те месеца, отчитайки съвсем лек спад от 0,4%, което означава, че в САЩ не се появяват нови интернет потребители.
преди 7 години Голям прас. Това просто значи, че реално хората ползват тея малки джаджи за забавление и рядко стават за нещо полезно. Лошото на забавлението е, че и то писва и после минават към друго или се връщат към старо. Нормално и в реда на нещата. отговор Сигнализирай за неуместен коментар