IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Приходите на Pokémon Go минаха границата от 1 млрд. долара

Сега играта генерира между 1,5 до 2,5 млн. долара на ден, доста под пиковата стойност от 18 млн. долара на ден

08:24 | 03.02.17 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

2016 г. бе годината на Pokémon Go – тя би всички рекорди и достигна приходи от 500 млн. долара по-бързо от всяко приложение. Сега тя спечели още едно отличие, като стана играта, най-бързо достигнала до приходи от 1 млрд. долара, предава TechCrunch.

Данните са от нов доклад на компанията за анализ на приложения Sensor Tower. За да поставим този рекорд в някакъв контекст, ще споменем, че според един от последните доклади на App Annie разработчиците на IOS и Android са спечелили общо около 35 млрд. долара през миналата година.

Pokémon Go генерира 1 млрд. долара за малко повече от шест месеца, и то без да е пусната в Китай, най-големия в света пазар на смартфони. Това е по-бърз ръст от други игри, достигнали тази сума, като Candy Crush Saga и Puzzles & Dragons. 

Sensor Tower сравнява чрез диаграма приходите на Pokémon Go с тези на друга топ мобилна игра - Clash Royale на SuperCel. Clash Royale е генерирала около 550 млн. долара през първите седем месеца. SuperCell е известна с производството на игри с висока брутна стойност и силно пристрастяващи игри, но въпреки това Pokémon Go се оказва по-успешна.

Според Sensor Tower сега Pokémon Go не е толкова доходоносна, колкото беше в пика си. Анализаторската компания предполага, че сега играта генерира между 1,5 до 2,5 млн. долара на ден, доста под пиковата стойност от 18 млн. долара на ден, но екипът зад приложението имал способността и лоялните фенове, за да повиши отново ръста на приходите.

Например, може да се добавят нови герои и специални събития. Периодът около Хелоуин може би е удвоил приходите на играта, докато налице е потенциал за увеличаване на ангажираността чрез наскоро стартиралото приложение за Apple Watch. А освен това се очаква да се появи и второто поколение Pokémon Go.

Освен това не са обхванати всички пазари. Приложението току-що бе пуснато в Южна Корея, един от най-печелившите пазари за мобилни игри на Земята. Производителят Niantic може да проучи и възможното пускане в Китай, където сред спънките са опасенията на властите и липсата на услугите на Google.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:59 | 12.09.22 г.
Най-четени новини
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още