IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Mastercard пуска чатбот платформи за банки и търговци

Потребителите ще могат да пазаруват от платформи за съобщения и след това да плащат с глобалната услуга за дигитални плащания Masterpass

14:10 | 01.11.16 г.
<p>
	<em>Снимка: Mastercard</em></p>

Снимка: Mastercard

Mastercard стартира платформа-робот с изкуствен интелект (бот), която ще позволява на потребителите да осъществяват трансакции, да управляват финансите си и да пазаруват чрез платформи за мигновени съобщения, съобщиха от компанията.

Според Mastercard ботът за банките безпроблемно ще разшири обхвата на услугите на Mastercard до клиентите на платформи за съобщения и ще направи финансовата информация и решения част от ежедневието на потребителите. Новата платформа ще позволи партньорите и клиентите на компанията да имат истински диалог с потребителите и да предоставят персонализирана услуга.

С бота за търговците потребителите ще могат да пазаруват от платформи за съобщения и след това да плащат с глобалната услуга за дигитални плащания Masterpass. Технологията дава възможност на потребителите да започнат прост разговор с търговец или да извържат трансакция, без да отварят своите портфейли, да посещават мобилно приложение на търговеца или да чакат на опашка. Ботът работи с множество сектори – от авиокомпаниите до търговията на дребно – при това на различни чат платформи, което прави търговията по-естествена от всякога. 

„В Mastercard вярваме, че разговорите, водени от изкуствен интелект, между дружествата и техните клиенти могат да допринесат за по-добри преживявания на клиентите на места и платформи, където потребителите вече са ангажирани“, каза Кики Дел Вал, старши вицепрезидент в Mastercard.

„Mastercard Labs от известно време тества интеграцията на ключови продукти и услуги на Mastercard с различни платформи за съобщения. Сега вече този изпитателен период навлиза в следваща фаза, като се разработват чатботи, които присъстват естествено в ежедневието на потребителя и помагат на нашите партньори да стимулират бизнес взаимодействия, които са с повече разговори“, уточни още Кики Дел Вал. 

Ботът на Mastercard се поддържа от KAI Banking, платформа за разговор с изкуствен интелект, с дълбоки познания в областта на финансовите услуги.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 19:46 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още