Мобилното приложение за разплащания Apple Pay привлича вниманието на все повече американски домакинства една година след пускането си, но този ръст се забавя, сочи проучване на Phoenix Marketing International, цитирано от Ройтерс.
14% от американските домакинства с кредитни карти са се регистрирали за опцията за плащане към края на септември тази година, което е с 11% повече спрямо февруари, разкриха от компанията по време на конференция в Лас Вегас.
По думите на Грег Уийд, директор във Phoenix, Apple Pay продължава да расте, но темпът на растеж се е забавил.
Говорител на Apple отказа да коментира случая, но посочи, че изявлението на компанията от началото на октомври посочва “двуцифрен ръст на месечните трансакции в Apple Pay” от стартирането ѝ досега.
Около 48% от хората, които са между 35 и 55 години, използват Apple Pay, в сравнение с 42% от 21-34-годишните, посочват от Phoenix.
86% от потребителите на услугата са свързали с нея своите кредитни карти, за да могат да плащат, 49% - дебитните си карти, а 22% - различни видове предплатени карти, показва проучването.
Phoenix твърди, че изследва Apple Pay от стартирането ѝ през октомври 2014 г., като се фокусира върху група от 1500 потребители. През юни две трети от 100-те топ търговци на дребно в САЩ заявиха, че не планират да започват работа с Apple Pay през тази година.