Новонабраният капитал може да помогне на Snapchat да осъществи първите си крачки към рекламите, които се очаква да пусне по-късно през тази година. През последните седмици тя води преговори с медийни компании и търговци, свързани с новата ѝ услуга, наречена Snapchat Discovery, твърди източник, запознат с темата. Тя ще позволи на потребителите да четат дневни публикации, видеоклипове и реклами като поставят пръста си върху екрана, както правят със снимките и други съобщения в приложението.
През последните месеци единият от основателите и главен изпълнителен директор на Snapchat Евън Шпигел примамва инвеститорите, като споделя повече информация за плановете на компанията, свързани с приходите ѝ. Но той си е спечелил репутацията на потаен човек, защото споделя информация за бизнеса само с инвеститори, които го посещават лично в централата на компанията във Venice Beach в Лос Анджелис.
Повече от 100 млн. души използват Snapchat месечно, а около две трети от тях влизат в услугата всеки ден, твърди източник, запознат с вътрешните данни на компанията. За сравнение - WhatApp, която Facebook придоби за 19 млрд. долара, обяви през тази седмица, че има повече от 600 млн. месечни активни потребители. Twitter, чиято пазарна капитализация е 29 млрд. долара, има 271 млн. потребители месечно.
Snapchat натрупа повече от 160 млн. долара финансиране от няколко финансови компании, включително Benchmark, Institution Venture Partners, Lightspeed Venture Partners, Coatue Management и китайската компания за онлайн търговия Tencent Holdings. През миналата година Snapchat отхвърли офертата на Facebook, която ѝ предложи да я придобие срещу сумата от 3 млрд. долара.
Alibaba Group Holding, която е конкурент на Tencent, наскоро разгледа и прие инвестиция в Snapchat при оценка над 10 млрд. долара, твърдят източници, запознати с въпроса.