Някои хора критикуват алтернативната услуга за споделяне на автомобили Uber за това, че таксите ѝ са доста високи, както и за повишаването на цените в момент, в който търсенето е високо.
Но в началото на юли компанията разкри, че услугата, която предлага, е „по-евтина от което и да било такси в Ню Йорк“ след като намали цените си с 20 на сто. Освен че сваля цените си, Uber пуска нова услуга в Пекин, от която няма да печели нищо, пише VentureBeat.
Фирмата обяви новата си програма People's Uber чрез публикация в блога си в понеделник.
„People's Uber носи обещаващи иновации, подходящи за град с мащаба на Пекин“, посочва Бен Чъан в съобщението. По думите му чрез използване на приложението хората ще могат лесно да споделят колите си. Пътниците пък ще покриват само разходите на шофьора.
Самото пътуване „никога досега не е било толкова удобно и достъпно“, допълва Чъан.
Потребители на услугата ще могат да оценяват шофьорите след всяко пътуване. Детайлите за маршрутите ще могат да се виждат чрез влизане в системата на Uber, а самите автомобили са застраховани и регистрирани по пекинските стандарти.
Новата услуга, която е в пробен период в момента, би могла да помогне на компанията да се отличи от Lyft, Sidecar и другите си конкуренти. Uber пусна конвенционалната си услуга в Пекин още през миналия месец, но сега компанията звучи много развълнувана за новата си разработка.
„Очакваме с нетърпение новия начин, по който People's Uber ще свърже жителите на Пекин“, посочва Чъан.
В понеделник пък стана ясно, че американската компания стъпва и на българския пазар. Тя вече е обявила три свободни позиции за София - генерален мениджър, мениджър на дейността и логистиката и софтуерен инженер.