Много от представителите на технологичната индустрия обаче остават оптимисти. Интернет е много по-зрял отколкото в началото на века, смартфоните играят централна роля в съвременния живот, а хората са много по-склонни да харчат пари за неща онлайн.
Как да убедите инвеститорите, че с бизнеса на Yo могат да се изкарват пари? Арбел работи по разработването на интерфейс за приложно програмиране, който ще му позволи „да си партнира с марки“. Така в бъдеще можете да получите „Йо“ от „неща, които ви интересуват“. Когато Gap прави разпродажби, например, може да изпрати на потребителите „Йо“, за да ги информира. Когато самолетът на някой ваш приятел се приземи, авиокомпанията също може да ви информира по този начин. Когато поръчката ви Starbucks е готова, могат да ви го съобщят отново с Yo.
“Да викат името ви вече не е модерно“, твърди Арбел.
Първите 1 млн. долара, който той е събрал, идват от група инвеститори, свързани с Моше Хогег, главен изпълнителен директор на социалната мрежа Mobili, която е подобна на Instagram. Именно в нея Арбел е работил две години. Всъщност той разработва приложението по поръчка на Хогег, който искал да информира по-лесно личната си асистентка, когато трябвало да разговаря с него. Арбел посочва, че би искал да събере още малко пари от „стратегически партньори“.
Едно от нещата, които Арбел няма да направи, е да добави повече функции на приложението. Той вярва, че простотата е ключът към неговия успех. В Yo има някои скрити функции – можете да изпратите „ЙоЙо“ например. За разлика от повечето други приложения за изпращане на съобщения, Yo не събира никаква лична информация от потребителите. В сравнение с приложението за изпращане на фото съобщения SnapChat, Yo не предполага никакви опасност за децата.
"Има някои потребители, които не го разбират и мислят, че е шега“, признава Арбел. Той посочва, че дори и потребителите първоначално ще теглят приложението, защото го смятат за забавно, след това ще продължат да го използват, тъй като то „ще промени ежедневието им“. Арбел посочва шеговито, че възприемането на Yo е „проблем, който трябва да решим“.
По-големият проблем е дали една икономика, изградена върху седемцифрени инвестиции в приложения като Yo, е устойчива. Ако Арбел може да убеди опитни инвеститори, че Yo заслужава 1 млн. долара инвестиции, може би той е попаднал на нещо. Или може би потенциалът на Yo не се крие в самия продукт, а в способността на Yo да се превърне в друга печеливша компания, която се насочва към следващото си приложение и то в рамките на един полудял пазар.
Къде в системата се вписва Yo? Ще трябва да изчакаме и да видим, допълва Think Progress.
преди 10 години "Защо просто да не изпратите думата Йо като използвате вече съществуващи приложения за обменяне на съобщение? Арбел твърди, с WhatsApp това отнема 11 команди. С Yo са нужни само две."Следващото приложение за 1 млрд долара е:Изпращане на Yes или No с една команда. Регистрирах патент :-) отговор Сигнализирай за неуместен коментар