Магазинът за приложения на американския технологичен гигант Amazon вече разполага с 200 000 приложения, твърди главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос в писмо до инвеститорите.
„Магазинът увеличи почти тройно размера си в последната година и вече е достъпен в почти 200 държави“ споделя той в официалното писмо.
Amazon Appstore дебютира през март 2011 г. с 3800 приложения, припомня CNet. През август 2013 г. от компанията се похвалиха, че броят на апликациите е достигнал 100 000, което означава, че за по-малко от година числото на наличните приложения се е удвоило.
Разбира се, за компанията предстои още доста дълъг път в догонването на Apple и Google, които разполагат вече с по над 1 млн. приложения в своите виртуални магазини.
Amazon продължава да твърди, че за нея по-важно е качеството на продукта, а не количеството. Затова и американският технологичен гигант бил отделил много време в привличането на разработчици в опит да се създадат възможно най-добрите приложения за потребителите.
Wall Street обаче не се впечатли от думите на Безос. Акциите на Amazon поевтиняха от началото на годината с около 20 на сто.