IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Социалните мрежи стават неизменна част от CRM системите

По този начин системата става по-достъпна, коментира Орлин Дочев, управляващ партньор в Next Consult

20:13 | 03.04.14 г.
Автор - снимка
Редактор
Социалните мрежи стават неизменна част от CRM системите

Социалните мрежи се превръщат в неизменна част от CRM (Customer relationship management) системите, коментира в ефира на Bulgaria On Air Орлин Дочев, управляващ партньор в Next Consult. Едно от предимствата на включването на социалните мрежи е, че прави системата по взаимодействие с клиентите по-достъпна.

Дочев поясни, че чрез създаването на специални групи между служители и клиенти обсъждането на проекти става по-достъпно. Поддържането на хронология на дискусиите също е предимство, неформалното обсъждане е друг плюс и т.н., коментира експертът. 

Той заяви още, че предимство  на внедряването на автоматизирани системи по обслужване на клиенти е регламентирането на задълженията и отговорностите на работещите. По този начин комуникацията и проследяването на изпълнението на задачите става по-лесно и достъпно.

Ползването на системата чрез облачни технологии улеснява достъпа до нея от различни места и много хора, коментира още Дочев. Той допълни, че подобни услуги добиват все по-голяма популярност сред компаниите на българския пазар.

Експертът поясни, че преди да бъде внедрена подобна система, предоставящата я компания прави оценка на различните бизнес процеси и отдели. Въз основа на направената оценка се залагат и реални цели, за чието изпълнение след това се проследява. Ключов фактор за успеха при внедряването на CRM системата е ангажираността на мениджърите, допълни още Дочев.
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:36 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още