Ето една категория, в която Android все още не може да достигне Apple: мобилното пазаруване, съобщава Bloomberg.
Освен това клиентите с iOS са похарчили средно 93,94 долара на поръчка – близо два пъти повече от средния клиент с Android.
Като цяло мобилните устройства са били използвани при почти 29% от продажбите през интернет – с 40% повече отколкото през 2012 г., констатират от IBM.
Смартфоните са били по-популярни за сърфиране, докато клиентите са похарчили повече средства през таблетите.
Пазарният дял на Android при смартфоните е 81%, докато на Apple – само 13%.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
преди 10 години Какво се има в предвид под "мобилно пазаруване"? Пазаруване на дрехи по интернет или пазаруване на мобилни приложения от магазините на операционите системи? Т.е. 23% от кое точно е хванало иОС? отговор Сигнализирай за неуместен коментар