По думите му той е изпратил предварително запитване по телефона до британската рекламна агенция на Nestle в края на ноември, за да предложи сътрудничеството. На следващия ден от швейцарската компания са го поканили да участва в конферентен разговор. 24 часа по-късно от Nestle потвърдили сделката.
„Съвсем честно, само в рамките на един час решихме – нека го направим“, заяви на свой ред Патрис Бюла, ръководител на маркетинговото звено в Nestle.
Бюла призна, че сделката крие и рискове – например ако новата операционна система се окаже провал или пък е особено уязвима за зловреден софтуер, това може да доведе до съответните щети за бранда KitKat.
„Може и да бъда уволнен“, шегува се той. „Когато се опитвате да прокарате нов тип на възприемане и профилиране на един бранд, винаги съществува висок риск, отколкото ако подходите по-традиционно. Може да обиколите плувния басейн 10 пъти, чудейки се дали водата е студена или топла, или просто да решите да скочите вътре“, обяснява Бюла.
Мениджъри от двете компании са се срещнали на тайно събитие по време на Световния мобилен конгрес в Барселона през февруари, за да уточнят подробностите.
За да бъде представен новият съюз вече се планира доставката на 19 пазара на над 50 млн. шоколадови блокчета във формата на талисмана на Android, включително във Великобритания, САЩ, Бразилия, Индия, Япония и Русия. Те е трябвало да бъдат произведени предварително, което е станало през последните 2 месеца, но въпреки мащаба на операцията двете компании са успели да опазят тайната.
„Запазването на тайната бе приоритет в стратегията на Google“, подчерта Бюла. „И нищо не изтече“, гордее се той.
Екипът на Android също е предприел действия за запазване на елемента на изненада, уведомявайки само „ограничен кръг хора“ за решението.
„Запазихме името Key Lime Pie във вътрешната кореспонденция, а дори и когато се обръщахме към партньори“, разкри Лагърлинг. „Ако бяхме казали: Обявяването на К е тайна, тогава хората щяха да измъчват мозъците си, опитвайки се да разберат какво ще бъде точното име“, добавя той.
Повечето служители на Google разбрали за новината едва след като статуята на талисмана на Android, изработен от блокчета KitKat, бил представен в кампуса на компанията в Маунтин Вю, щата Калифорния.
„Понастоящем много неща, особено в технологичния бранш, стават достояние на обществеността, преди да бъдат оповестени официално“, отбеляза Лагърлинг. „Мисля, че това се очертава като изненада за мнозина, включително за служителите на Google“, коментира той.
преди 11 години ...С което влизаме директно в споменатата хипотеза за плюсовете и минусите от смесването на брандовете. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Не знам как е по света, но в България КитКат НЕ е шоколадово блокче. Прилича на шоколадово, има цвят на шоколадово, рекламира се като шоколадово, но НЕ е шоколадово. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Да не стане накрая ..Have a break, have an iPhone :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар