IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

А1 спечели две награди в петото издание на B2B Employer Branding Awards

Компанията беше отличена за иновациите в обучението на таланти в пандемични условия

14:21 | 16.02.22 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>На снимката: Яна Янкова, старши мениджър &bdquo;Финтех и дигитални решения&ldquo;, Илияна Захариева, директор &bdquo;Корпоративни комуникации&ldquo;, и Камелия Бесова, мениджър екип &bdquo;Дигитални маркетингови решения&ldquo; в А1 България</em></p>

На снимката: Яна Янкова, старши мениджър „Финтех и дигитални решения“, Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“, и Камелия Бесова, мениджър екип „Дигитални маркетингови решения“ в А1 България

Българският телеком А1 получи две награди от конкурса B2B Employer Branding Awards 2021. Компанията беше отличена за иновациите в обучението на таланти в пандемични условия. В специалната категория „Изгряващ лидер“ наградата беше заслужено присъдена на Яна Янкова, старши мениджър „Финтех и дигитални решения“.

В категория „Иновации в обучението на таланти (по време на пандемия)“ журито на конкурса оцени високо подхода на А1 да стимулира и подкрепя надграждането на знанията и уменията на талантите в компанията чрез специално създадената ICT академия. Програмата е с фокус изцяло върху най-иновативните високотехнологични решения на компанията за корпоративни клиенти. При нея А1 използва новаторски подход за повишаване на компетенциите на талантите от направление „Корпоративни продажби“ в условията на пандемия, като с помощта на специално създадени виртуални обучения ги подкрепя да повишават знанията си за разширяващото се портфолио от високотехнологични решения на компанията.

През 2021 година обученията в ICT академия бяха обособени в 7 ключови модула, сред които „Софтуер като услуга“, „ИТ сигурност“ и „Интернет на нещата“. В рамките на 54 сесии ICT академия регистрира общо 1900 участия. Всички обучения бяха водени от 23 лектори, представители на А1, експерти в своята област, и помагаха на талантите от направление „Корпоративни продажби“ да надградят знанията си по 16 специфични теми.

Яна Янкова беше отличена от журито на конкурса за приноса си към развитието на дигиталните и финтех услуги на А1. Като старши мениджър „Финтех и дигитални решения“ под нейно ръководство са отдел „Финтех и дигитални решения“, екип „Дигитални интернет решения“ и екип „Дигитални маркетингови решения“. През 2021 година екипите, за които тя отговаря, достигнаха над 40 служители. Лидерските ѝ качества, фокусът върху развитие на нови източници на приходи с добавена стойност за компанията и клиентите, както и умението ѝ да мотивира и развива потенциала на членовете на екипите допринесоха за значително разширяване на портфолиото от предлагани услуги в подкрепа на дигиталната трансформация. За по-малко от година екипът на Яна Янкова създаде и поддържа над 500 кампании, а приносът им към общите приходи на компанията надхвърля няколко милиона лева.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:35 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още