България не изостава от Европа и света по отношение на тенденциите за потребление на телевизионно и стрийминг съдържание по време на коронавирусната пандемия, а всичко това доведе до появата на нова телевизионна услуга на българския пазар – EON, която беше представена преди дни от Vivacom.
„Успяхме да реагираме (на пазарните промени – бел. а.) много бързо. Видяхме голямо нарастване на потреблението на интернет, включително и на гледането на телевизионно съдържание и видео стрийминг“, коментира в подкаста “Update” на Bloomberg TV Bulgaria Станимир Марков, старши мениджър в Дирекция „Продукти и услуги“ на Vivacom.
По думите му именно това е мотивирало компанията да пусне и телевизионната услуга EON, която предлага възможност за обединяване на телевизионното съдържание с високоскоростен интернет.
“Хората свикнаха да използват видео по заявка, включително и да гледат телевизионно съдържание на всякакви устройства“, коментира той, допълвайки, че EON дава именно такава възможност за гледане дори когато потребителите са в движение.
Въпреки че през последното десетилетие телевизията започна да губи привлекателността си сред по-младите потребители, от Vivacom вярват, че с подобни решения интересът може да бъде разпален отново.
„Да, EON ще бъде атрактивен дори за младите потребители“, категорична е Людмила Семерджиева, специалист "Продуктово развитие" във Vivacom. По думите ѝ услугата включва над 200 канала, повече от 50 радиостанции и разполага с над 12 каталога със съдържание.
„Опитваме се да мотивираме пазара да мине на едно качествено ново ниво“, допълни Марков, визирайки възможностите за комбиниране на различни услуги и включването на модерни функции като гласово търсене и персонализация в EON.
Какво още включва услугата, как Vivacom планира да я надгражда и какви други тенденции се наблюдават на пазара можете да чуете от записа.
Цялата информация за платформата EON и пакетите е достъпна на сайта www.vivacom.bg.