T-Mobile US обяви, че през първото тримесечие е добавила повече потребители на услуги с месечен абонамент, отколкото е очаквала. Това се дължи на ръста в търсенето на по-евтини телекомуникационни услуги, докато хората работят от вкъщи заради коронавируса, предава Ройтерс.
Телекомуникационният оператор заяви, че е уверен, че ще излезе успешен от пандемията, тъй като очаква да привлече потребители от своите конкуренти благодарение на по-евтините си услуги.
Въпреки това компанията не даде годишна прогноза, позовавайки се на несигурността, свързана с Covid-19, като по този начин последва стъпките на AT&T и Verizon Communications.
Цената на акциите на T-Mobile US нарасна с 0,60% по време на следоборсовата търговия.
Телекомът обяви, че през първото тримесечие е привлякъл 452 хил. нови потребители на месечен абонамент. Това е над средната прогноза на анализаторите за 426 хил. според компанията за проучвания FactSet.
Процентът на отказ на потребители от абонаментни услуги през тримесечието е достигнал 0,86%, в сравнение с 0,88% миналата година, което отразява затварянето на магазините и заповедите за стоене у дома в Съединените щати.
След като милиони хора в САЩ загубиха работата си, главният изпълнителен директор на T-Mobile Майк Сивърт заяви, че очаква притеснените за бюджета си потребители да бъдат привлечени от по-евтините предложения на компанията.
Компанията отчете минимален растеж на приходите до 11,1 млрд. долара спрямо година по-рано, но не успя да изпълни очакванията за 11,4 млрд. долара.
T-Mobile затвори 80% от своите магазини, за да се съобрази с изискванията на блокадата. Въпреки това увеличението на приходите от услуги е компенсирало спада на търсенето.
Гигантът обяви, че разширява пускането на 5G услугите си, докато търсенето продължава да расте в момента и е изградила над 1000 базови станции през април. Главният технологичен директор на T-Mobile US Невил Рей заяви, че мрежата се разраства бързо.
Отчетът е първият откакто беше приключена сделката за сливането на T-Mobile и Sprint за 23 млрд. долара през април. Компанията обяви, че пандемията ще продължи да влияе негативно през второто тримесечие, докато тя интегрира мрежата на Sprint.
T-Mobile очаква да привлече до 150 хил. нетни абонати на месечни услуги в рамките на текущото тримесечие. Тя твърди, че разходите, свързани със сливането, ще са между 500 и 600 млн. долара преди данъци, а тези, свързани с пандемията, ще са между 450 и 550 млн. долара преди данъци.
В предварителния си отчет от миналата седмица T-Mobile обяви, че Sprint е загубила 348 хил. месечни абонати, или над два пъти повече спрямо загубените миналата година по същото време.