„Теленор“ получи първа награда в категория „Телекомуникации“ в тазгодишния конкурс "Най-зелените компании в България" на b2b Media. Конкурсът се провежда за девета поредна година и отличава компаниите, които са последователни в инициативите си за опазване на околната среда.
Чрез своята дългосрочна стратегия за екологична устойчивост телекомът се стреми непрекъснато да намалява отпечатъка си върху околната среда. Компанията следва разнообразни политики с екологична насоченост, чрез които освен че се грижи за природата и природните ресурси, повишава информираността и екологичната култура на служителите си.
Доказателство за положителните резултати от усилията на всички служители в Теленор е Системата за управление на околна среда, сертифицирана ежегодно съгласно изискванията на международния стандарт ISO 14001:2015. Той гарантира ефективността при измерването, контролирането и непрекъснатото намаляване на вредното въздействие върху околната среда от всички аспекти на дейностите на компанията.
Резултатите от работата на Системата за управление на околна среда са видими и в годишните доклади за устойчиво развитие.
Очаквайте Доклада за устойчиво развитие за 2018 г. до края на юни 2019 г.
Теленор има над 3 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group.
PPF Group инвестира в множество пазарни области - банкови и финансови, телекомуникации, машиностроене, биотехнологии, застраховане, недвижими имоти и селско стопанство. PPF Group оперира в Европа, Русия, Азия и Северна Америка. Групата притежава активи на стойност почти 38 млрд. евро (към 30 юни 2018 г.).