Производителят на Snapchat - Snap Inc., придобива базиран в Сиатъл стартъп, който проследява местоположението на смартфони и други мобилни устройства, за да помогне на бизнеса и рекламодателите да научат повече за поведението на потребителите.
Условията по сделката за Placed Inc. не бяха оповестени в обявлението в понеделник, но Geekwire съобщи, че сделката се оценява на около 200 млн. долара, което би направило това най-голямата досега обявена покупка на Snap.
Системата за наблюдение на Placed може да помогне на рекламодателите в Snapchat, които включват търговци на дребно като Macy's и McDonald's, да видят дали рекламите и клиповете в приложението за чат могат да накарат хората да влязат скоро след това в магазините им.
Snap стартира подобна функция за измерване тази пролет, но Placed разполага с повече години опит и възможност да помогне на рекламодателите да сравняват ефективността в множество приложения.
Темата за изплащането на новите рекламни формати на Snap, включително краткотрайните цифрови печати, са сред най-сериозните причини, поради които компаниите се въздържат да харчат повече в Snapchat, смятат финансови анализатори, цитирани от Los Angeles Times.
Базираният във Венеция Snap планира да запази централата на Placed в Сиатъл и да му позволи да работи независимо. Това е необичайно за Snap, която интегрира доста по-дълбоко свои придобивания от миналото.
Placed ще продължи да работи с други продавачи на реклами, като популярни уеб сайтове, като се очаква данните за други клиенти да се съхраняват отделно от информацията, свързана с операциите на Snapchat.
Placed проследява местоположението на смартфоните, като плаща на разработчиците на приложения да включат софтуера ѝ в приложенията им. Компанията събира и данни, като предлага карти за подаръци и други награди на потребителите в замяна на техни данни или ако участват в анкети.
Дейвид Шим, създател и главен изпълнителен директор на Placed, ще бъде пряко подчинен на главния стратегически директор на Snap Имран Хан, който ръководи рекламните инициативи.
В кратък постинг в блога си Шим, който работи в сферата на онлайн рекламата от 2002 г., заявява, че за последната година в Placed е била публикувана реклама за над 500 млн. долара. Компанията, за която работят над 100 служители, набра над 13 млн. долара под формата на рисков капитал.


ПСЖ спечели Интерконтиненталната купа
НС прие на второ четене промени в Закона за ДДС
Младежи, участвали в антиправителствените протести, създадоха инициатива "СТОП"
Мъж беше прегазен от три коли на АМ "Тракия"
Желязков: Очевидно е, че отиваме на избори
Проф. Спасов: България има нужда от малки модулни реактори за балансиращи мощности
Прекрояването на доктрината на САЩ за Латинска Америка е ужасна геополитика
Ziemba очаква AI да подкрепи търсенето на газ през 2026
Ziemba: Ситуацията около Венецуела ще се отрази на Русия, Иран
Ziemba: Следим предлагането на петрол и от Гвиана
Как евтина тръба спестява сериозна сума от гориво
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Мадона и Гай Ричи се събраха за първи път близо 20 години след трудния им развод
Любомир Николов за камерите в училище: За първи път се сблъсквам с нещо подобно
Ива Митева: Най-подходящ за служебен премиер е омбудсманът
Как любимата поп звезда на Путин се превърна в "най-мразената жена в Русия“