Американското дъщерно дружество на германския телеком Deutsche Telekom - T-Mobile US, отчете по-висока печалба от очакваното за тримесечието и повиши прогнозата за броя на новите си абонати за годината, след като големите намаления му помогнаха да привлече още клиенти, предава Ройтерс.
Акциите на компанията повишиха стойността си с 3,5% до 48,40 долара преди старта на търговията в понеделник.
Компанията обяви, че очаква да добави между 3,7 млн. и 3,9 млн. клиенти на абонамент на нетна база през тази година. Предишната прогноза на телекома беше в диапазона 3,4-3,8 млн.
T-Mobile US е привлякла 969 хил. клиенти на абонамент през третото тримесечие, което завърши на 30 септември. Бройката е по-голяма от тази за второто тримесечие, когато те бяха 890 хил.
T-Mobile и Sprint Corp привличат пазарен дял от по-големите си конкуренти AT&T и Verizon Communications. АТ&T, която предложи да придобие Time Warner за 85,4 млрд. долара, загуби 268 хил. потребители на абонамент през третото тримесечие. От своя страна, Verizon привлече много по-малко, отколкото анализаторите очакваха за тримесечието.
T-Mobile заяви, че резултатите ѝ са насърчени от пускането на iPhone 7 през отчетния период и от увеличаването броя абонати, които се насочват от предплатени услуги към абонаментни планове.
На коригирана база компанията е спечелила по 27 цента на акция по данни на Thomson Reuters I/B/E/S, надминавайки очакванията на анализаторите за 22 цента на акция.
Нетната печалба на T-Mobile е нараснала до 366 млн. долара, или 42 цента на акция, през третото тримесечие, от 138 млн. долара, или 15 цента на акция година по-рано.
Общите приходи са скочили със 17,8% до 9,2 млрд. долара.
До края на търговията в петък акциите на компанията се радваха на 20% скок в стойността от началото на годината.