IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Sprint с агресивен ход срещу AT&T

Компанията прави смели ходове в ценовата войнав САЩ

16:12 | 28.08.15 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Sprint Corp. отвежда ценовата война на пазара на безжични услуги в САЩ към съвсем ново ниво. Операторът обяви, че ще предостави безжичната си услуга безплатно за година на всички абонати на DirecTV, които се прехвърлят към Sprint. Това е директна атака срещу AT&T, която наскоро завърши придобиването на доставчика на сателитна телевизия DirecTV за 49 млрд. долара, пише Wall Street Journal.

Насочването на абонатите на DirecTV към услугите на AT&T е ключова част от плана на оператора, свързана с придобиването.

Предложението на Sprint, което важи само между 28 август и 30 септември, е смел ход в една индустрия, която вече се намира в голяма ценова война. Миналата година T-Mobile US започна да плаща на потребителите си стотици долари, за да се прехвърлят от една услуга към друга - стъпка, която другите оператори, включително Sprint, последваха.

AT&T и Verizon Communications отвръщат на удара, като предлагат по-големи обеми от данни на по-ниски цени.

AT&T определи хода на Sprint като акт на конкурент с отслабващи позиции.

Sprint губи абонати от години, а едва скоро започна да сменя посоката, така че да преодолее проблема. През тримесечието, приключило на 30 юни, компанията успя да се сдобие с 320 хил. нови потребители. Sprint не е отчитала годишна печалба от 2006 г. 

Компанията заяви, че ще предложи на всички абонати на DirecTV, които се насочат към нея, план, включващ неограничени разговори, текстови съобщения и до 2 гигабайта данни на месец. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:20 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още