Американското дъщерно дружество на германския телеком Deutsche Telekom - T-Mobile US, извлича все по-високи печалби от агресивната си рекламна стратегия през четвъртото фискално тримесечие на годината.
Приходите от продажби са скочили от октомври до декември благодарение на многото нови клиенти с 20% до 8,15 милиарда долара на годишна база. В допълнение четвъртият по големина мобилен оператор в САЩ отчита печалба от 101 млн. долара. Преди година през четвъртото тримесечие компанията отчете загуба от 20 милиона долара, предаде Bloomberg.
„Това беше най-добрата година на растеж в историята на компанията", заяви Джон Легере, президент и главен изпълнителен директор на оператора.
Броят на клиентите се е увеличил през 2014 г. с 8,3 милиона до над 55 милиона души. Нетният брой на новите потребители е най-големият в историята на компанията, като 4,9 млн. от тях са абонати с договор. Резултатът надхвърли очакванията на T-Mobile US, която смяташе, че броят им ще достигне 4,3 до 4,7 млн. през третото фискално тримесечие.
Четвъртото фискално тримесечие беше седмото по ред, в което T-Mobile привлича повече от милион нови потребители. Нетният брой на клиентите на компанията е нараснал с 89% от 2013 г. насам.
Така T-Mobile US става все по-голям конкурент на Verizon, AT&T и Sprint благодарение на жестоката ценова война, като привлича клиенти с масивни отстъпки.
Резултатите на дъщерната на Deutsche Telekom компания бяха приети добре на борсата, като акциите поскъпнаха с повече от 3% вчера.