Мобилният оператор T-Mobile US е привлякъл общо 8,3 млн. потребители през 2014 г. благодарение на новата стратегия на компанията, която продължава да ѝ помага да постига напредък, пише Mobile World Live.
Нетният брой на новите потребители е най-големият в историята на компанията, като 4,9 млн. от тях са абонати с договор. Резултатът надхвърли очакванията на T-Mobile US, която смяташе, че броят им ще достигне 4,3 до 4,7 млн. през третото фискално тримесечие.
През четвъртото тримесечие четвъртият най-голям мобилен оператор в САЩ е привлякъл 2,1 млн. потребители, 1 млн. от които са абонати с договор. Новите клиенти с предплатени карти за периода са 266 000, което е значително по-малко от очакваното за марката MetroPCS, която T-Mobile придоби през 2013 г.
Четвъртото фискално тримесечие беше седмото по ред, в което T-Mobile генерира повече от милион потребители. Нетният брой на клиентите на компанията е нараснал с 89% от 2013 г. насам.
Джон Легере, президент и главен изпълнителен директор на оператора, заяви, че компанията продължава да увеличава пазарния си дял благодарение на факта, че клиентите търсят „стойност, простота и прозрачност“.
"Очевидно потребителите виждат отвъд триковете, които останалите предлагат, и се насочват за решение към T-Mobile”, допълва той.
Анализаторът на Wells Fargo Дженифър Фрицше твърди, че въпреки че компанията успява изключително бързо да набере нови потребители, остава въпросът за това как случващото се ще се отрази на финансовите ѝ резултати. През третото тримесечие на 2014 г. T-Mobile US отчете загуба в размер на 94 млн. долара.
Легере е категоричен, че компанията не забавя темпото си и клиентите знаят това.