През третото фискално тримесечие на годината американският мобилен оператор T-Mobile US, който е дъщерна компания на Deutsche Telekom, увеличава мобилните си абонати с 1,4 млн., предава Bloomberg. Високите разходи за привличането им обаче смаляват маржа на печалбата на компанията.
T-Mobile в момента е в сериозна ценова война с конкурентите си в мобилния бизнес в САЩ. Въпреки това обаче пазарът се счита за наситен и почти не се добавят нови мобилни клиенти. Ето защо доставчиците се опитват взаимно да си крадат абонатите.
От началото на 2013 г. T-Mobile US вече е успяла да спечели повече от 5,6 милиона клиенти. Наблюдатели обаче са скептични, че T-Mobile - най-малкият от четирите основни национални безжични оператори в САЩ, ще успее в дългосрочен план да задържи успеха си, опълчвайки се срещу финансово по-силни конкуренти.
За третото тримесечие T-Mobile отчита нетна загуба от 94 млн. долара, или 12 цента на акция. За същия период на миналата година компанията реализира загуба от 36 млн. долара, или 5 цента на акция. Тримесечните приходи са нараснали с около 10 на сто до 7,35 милиарда долара.
Компанията страда от по-високите разходи за дистрибуция и по-високи административни разходи. Освен това отчита загуба и при продажбата на оборудване.
Запитани от Thomson Reuters анализатори преди това очакваха печалба от 2 цента за акция и приходи от 7,4 млрд. долара. През третото тримесечие скоростта на миграция ("Churn") спада леко на годишна база от 1,7 на сто до 1,6 на сто.
През по-голямата част на миналата година мениджърите на T-Mobile спориха за това дали си струва концернът да стане по-голям. В разговорите се предвиждаше сливане с конкурента Sprint. Сегашните финансови резултати са и първите, след като в началото на август Sprint сложи край на неуспешните преговори за сливане. Френският мобилен оператор Iliad също се стремеше към придобиване, но оттегли плановете си през октомври.
Иначе главният изпълнителен директор на френското дружество Ксавие Ниел предложи в началото на август 15 млрд. долара, или 33 долара за акция, за мажоритарна част на дъщерното дружество на Deutsche Telekom. По-късно офертата е била увеличена до около 36 долара на акция за 67%-ен дял. За тази цел компанията си е партнирала с финансови инвеститори и банки.
преди 10 години Се га или малко по късно е момента Фейсбуук да закупи Т-Мобайл и да стане световен лидер на мобилната реклама Със мобилен оператор в портфейла си Фейсбуук може да създаде нова индустрия -" Работа в къщи " което ще му донесе огромни печалби Въпрос е на време това да стане и ако не го направи Фейсбуук ще го направи някои друг отговор Сигнализирай за неуместен коментар