След като държавата вече даде над 17 млн. лв. за реклама на въвеждането на цифровизацията Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията обяви участниците в новата обществена поръчка, която трябва да разпредели още 1 млн. лв. за реклама в печатните медии. И този път в процедурата отново участват най-големите играчи в рекламния и медиен бизнес у нас.
Крайният срок за подаване на оферти в обществената поръчка бе на 2 ноември, а само ден след това бяха оповестени и участниците в процедурата. Ценовите предложения ще бъдат представени в близкия месец.
От ресорното министерство уточниха пред Investor.bg, че кандидатите да рекламират цифровизацията в принт изданията са общо 7, като само един от тях е обединение. Това са фирмите „Аргент“, „Рекламен маркет“, „Бранд ню айдиъс“, „Грейн Адвъртайзинг“, „Маг Адвъртайзинг“, „Прима“ АД, а единственият участващ консорциум е обединение „Медии за цифровизация“. В медийните среди имената зад тези фирми, които се спрягат са на Красимир Гергов, чиито фирми спечелиха първата поръчка, Красен Кралев, Марин Батков и Владимир Денев.
Предвижда се рекламата да е насочена към най-уязвимите групи – социално слаби и хора с увреждания, които получиха безплатни декодиращи устройства.
Поръчката е на стойност 833 333 лв. без ДДС. Средствата се дават за медийна информационна кампания в поне шест печатни издания с национално и регионално покритие. Във вестниците ще се публикуват информационни карета до 15 декември, когато изтича крайният срок за изпълнение на поръчката.
Бъдещият изпълнител ще бъде избран чрез икономически най-изгодната оферта, в която цената и техническото предложение са с еднаква тежест - 50:50.
преди 11 години Мда... изключително смислена причина да се удари ножа на 1 млн. народна пара! И така и така - за какво по-напред този милион?! Поне да свърши малко работа на закъсалия бизнес! Те рекламните агенции принципно са крупни работодатели, та и социалният ефект ще е исеншъл! хахаха! отговор Сигнализирай за неуместен коментар