„Макар да сме изправени пред предизвикателствата на краткосрочната монетизация, ние сме на път да постигнем стратегическите си приоритети за годината, насочени към гарантиране на позициите ни в силно конкурентния сектор на мобилния интернет в Китай“, добави той.
Американските депозитарни разписки от клас „А“ на компанията загубиха 9,1% от стойността си до 3,82 долара за брой в търговията след затварянето на борсите благодарение основно на слабата прогноза за продажбите през настоящото тримесечие. От началото на годината обаче те са поскъпнали с над 27%.
Междувременно най-голямата китайска онлайн компания Tencent Holdings обяви по-слаба от очакваното печалба за периода април-юни, съобщи BBC.
Нетната печалба е нараснала с 18,4% на годишна база до 3,7 млрд. юана (605 млн. долара). На тримесечна база обаче тя е намаляла с 9,5%.
От Tencent отбелязаха, че маржът на печалбата е пострадал отчасти от повишаването на маркетинговите разходи популярното ѝ приложение WeChat.
Активните потребители на приложението са нараснали със 176% на годишна база до 235,8 млн. души в рамките на тримесечния период, което го прави едно от най-големите в света.
Компанията, чиято дейност обхваща и услугата за моментални съобщения QQ, уебсайтът за микроблогове Tencent Weibo (подобен на Twitter) и онлайн игри, обяви, че ще продължи да укрепва присъствието си при приложенията.
„Ще продължим да увеличаваме инвестициите си в мобилни приложения в опит да затвърдим позицията си в Китай и да разширим присъствието си на международните пазари чрез WeChat“, заяви Ма Хуатън, председател на борда на директорите на Tencent, цитиран в нейно съобщение.
През този месец компанията въведе нова версия на WeChat, която включва услуги като онлайн игри, обяви и разплащания. От Tencent смятат, че това ще им помогне да разширят предлагането на услуги на потребителите.
На борсата в Хонконг днес акциите на компанията загубиха 0,5% от стойността си до 368 хонконгски долара (49 щатски долара) за брой.