Над 300 000 клиента, избрали да пренесат номерата си в мобилната ѝ мрежа, регистрира VIVACOM тази седмица. Бройката е с близо 100 000 повече от общия брой потребители, пренесли своя номер в мрежите на всички останали оператори общо.
За последната година компанията бележи 76% увеличение на базата от клиенти, избрали да сменят своя телеком оператор, като само през последните шест месеца VIVACOM приема от конкуренти средно по 11 000 абоната на месец. Телекомът остава единственият играч на пазара с повече пренесени номера в мрежата, отколкото клиенти, които са я напуснали в полза на друг оператор.
Силното представяне на оператора е резултат от доброто позициониране на портфолиото му от мобилни продукти и услуги, както и от постоянната инвестиция в подобряване на ЗG мрежата му. В момента тя осигурява скорост от 42 Mbps и 99.41% покритие на населението и дава предимството клиентите й да ползват мрежата с най-добро покритие в страната. Това рефлектира и върху ръста на абонатите, ползващи мобилен интернет от VIVACOM, който на годишна база отчете скок от 71,6%.
Потребителите получиха възможност да избират своя оператор, като запазват настоящия си номер през април 2008 г. Две години по-късно беше въведена процедурата за обслужване „на едно гише”, а от август 2010 г. желаещите пренасят номерата си единствено със заявление при оператора, при когото искат да преминат.
преди 11 години При положение, че като се опитах да си махна номера от тях ме бавиха 3 месеца, сигурно е вярно. Друг е въпроса, че завинаги ме загубиха като клиент. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години някой вярва ли на тез глупости отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Тези 300 000 ако видят добри условия от новия собственик на глобул веднага ще се преместят пак отговор Сигнализирай за неуместен коментар