Disney+, стрийминг услугата на The Walt Disney Company, потвърди, че това лято ще стартира в 42 държави и 11 нови територии. Сред новите страни са България, Република Южна Африка, Турция, Полша и Обединените арабски емирства.
С ексклузивно оригинално съдържание и хиляди филми и епизоди на продукции на Disney, Pixar, Marvel, Star Wars и National Geographic, както и развлекателно съдържание от Star, Disney+ е стрийминг платформата с някои от най-обичаните истории в света.
Услугата в момента е достъпна в 18 страни в Европа, Близкия изток и Африка (EMEA), сред които Австрия, Германия, Великобритания и др.
Disney+ е стрийминг услугата на The Walt Disney Company, насочена директно към крайния потребител с филми и сериали на Disney, Pixar, Marvel, Star Wars и National Geographic, както и продукции като „Семейство Симпсън“ и много други. Тя е част от сегмента Disney Media & Entertainment Distribution. Услугата предлага стрийминг без реклами и непрекъснато разрастваща се колекция от оригинални продукции, включително пълнометражни филми, документални филми, игрални и анимирани поредици и късометражно съдържание. Чрез Star услугата предлага и най-актуалните продукции на 20th Century Studios, Disney Television Studios, FX, Searchlight Pictures и други. За допълнителна информация посетете disneyplus.com.
Така се очертава доста гореща година за стрийминг услугите в България, след като и HBO обяви, че ще стартира разширената услуга HBO Max в страната през първото тримесечие.
Битката за времето и вниманието на потребителите продължава по целия свят, подхранвайки агресивна надпревара, включваща огромни разходи за съдържание. Базираната в Лондон компания за проучвания Ampere Analysis прогнозира, че общите разходи в индустрията ще надхвърлят 230 млрд. долара тази година, водена от компании, които харчат значително за спортни права, като Comcast с нейните 22,7 млрд. долара и Disney с 33 млрд. долара.
Тъй като тези абонаментни услуги за видео по заявка инвестират значително в съдържание, засилващо стрийминг войната, Wall Street започва да поставя под въпрос възвръщаемостта на тази инвестиция. „2022 г. трябва да докаже, че нито една компания няма монопол върху страхотното съдържание и че времето, прекарано в която и да е стрийминг платформа не е гарантирано“, пише медийният анализатор Майкъл Нейтънсън.
Към момента Disney+ има над 118 милиона абонати в цял свят. Растежът на Disney се забави през фискалното четвърто тримесечие на компанията. Disney+ добави едва 2,1 млн. абонати през тримесечието до октомври.
В началото на годината пък стана ясно, че HBO Max има 73,8 млн. абонати. Лидер обаче е Netflix с неговите 214 млн. абонати. Компанията, която имаше голямо забавяне през първата половина на 2021 г., отчете ръст на регистрациите през октомври, добавяйки 4,4 млн. през тримесечието отчасти благодарение на глобалната сензация “Squid game”.


Какво ще бъде времето във вторник?
Шести ден Румъния протестира
Ето кой е спортист на Варна за ноември
Митов за полицай на годината: Днес поощряваме най-добрите от добрите
Задържаха 82-годишен мъж за кражба от варненско село
Изоставят ли САЩ Европа? Попитахме експертите
Web3 не замества сегашния интернет модел, а се развива хибридно
AI няма да замени трейдърите, но те трябва да се адаптират към новостите
Кр. Йорданов: Общият наратив за AI е верен, но акциите трябва да се селектират
Тейлър: Великобритания търси опита на американските VC
Шофьорка обърка педалите и скочи в пълен с хора басейн
Jeep Wrangler получи специална версия
Как Tesla печели невидимата война срещу шума
Пет коли, в които да инвестирате догодина
Land Rover пуска Defender в чест на Уинстън Чърчил
Киев: Постигнахме реален напредък по време на преговорите със САЩ
Растящата цена на жилищата - "новата пандемия", която обхваща Европа
Седмичен любовен хороскоп за 15 – 21 декември
Ейми Шумър и съпругът ѝ се развеждат