Американският софтуерен производител Adobe Inc. зададе прогноза за печалбата за текущото тримесечие, която надмина прогнозите на анализаторите, тъй като все повече клиенти се абонират за неговия софтуер за дигитален маркетинг и анализ на клиенти.
Приходите от продажбите ще възлязат на около 3,88 млрд. долара за периода, приключващ през август, се казва в изявление от компанията, базирана в Сан Хосе, Калифорния. Според събрани от Bloomberg данни анализаторите очакваха средно 3,83 млрд. долара. Печалбата, с изключение на някои елементи, ще бъде около 3 долара на акция. Анализаторите прогнозираха по-ниска печалба - 2,90 долара. Продажбите на абонаменти за дигитално изживяване ще нараснат с 25%, а приходите от дигиталния медиен софтуер ще се увеличат с 22%, казват от компанията.
Главният изпълнителен директор Шантану Нараен представи нови софтуерни инструменти за креативните клиенти, за да удължи стабилния ръст на приходите от 20% на Adobe. През миналата година компанията представи версия на популярното си приложение Illustrator за iPad на Apple Inc., за да предложи своя софтуер на повече устройства, използвани от професионалисти и любители. Продуктите за Document Cloud, включително PDF и софтуер за електронен подпис, отчитат стабилен ръст на фона на милиони работещи от дома хора.
„Пикът на корпоративните разходи за информационни технологии заради пандемията стимулира продажбите на продуктите за маркетинг и анализ на данни на Adobe“, казва Анураг Рана, анализатор в Bloomberg Intelligence.
„Междувременно все още очакваме нуждата от търговски софтуер да остане силна, тъй като клиентите харчат повече за възможности за дигитални продажба на продукти“, добавя той в свой доклад преди публикуването на резултатите.
Акциите поскъпнаха с около 2,5% в разширената търговия, след като затвориха на ново от 551,36 долара в Ню Йорк. След като се колебаха в началото на 2021 г., книжата набраха скорост през юни и засега отчитат ръст от 10% за тази година.
През второто фискално тримесечие продажбите са се увеличили с 23% до 3,84 милиарда долара, а печалбата, с изключение на някои елементи, е била 3,03 долара на дял, в сравнение със средните прогнози за приходи от 3,73 милиарда долара и печалба от 2,82 долара на акция.
Приходите от дигитални медии, които включват поделенията за креативност и за съхранение на документи в облака, са нараснали с 25% до 2,79 милиарда долара за периода, приключил на 4 юни. Продажбите от дигиталното преживяване, който включва маркетинговия софтуер, са се увеличили с 21% до 938 милиона долара.


"ДПС-НН": Охраната на Пеевски е от четирима служители на НСО, автомобилът е на партията
Хороскоп за 18 декември 2025
АГ-Варна получи дарение за отделението по неонатология
11 са камерите, поставени в тоалетните на 138 СУ
Дарителите у нас са се увеличили със 74%
Warner Bros. призовава инвеститорите да отхвърлят офертата на Paramount
Геотермалната енергия е най-евтиният заместител на въглищните ТЕЦ
IPO на нов конкурент на Nvidia в Китай беше презаписано близо 3000 пъти
Германия ще одобри военни поръчки на стойност над 50 милиарда евро
Phillips 66 има готовност за Western Gateway
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Нов картел разтърси автомобилната индустрия в Европа
Еднодневната винетка ще бъде въведена от 3 февруари 2026 г.
Хит: Маникюр пуловер на райета
Установиха наличие на неорганичен арсен в бебешка каша
Коледни рецепти – как да приготвите шоколадов ментов сладкиш
ДПС-НН: Охраната на Пеевски не е по-голяма от тази на президента