Тъй като повече хора прекарват много време в дневните си, стриймвайки филми и сериали по време на пандемията на Covid-19, се наблюдава огромен ръст в областта на свързаните телевизори. А Google иска да се възползва от този растеж чрез YouTube, пише CNBC.
Главният продуктов директор на YouTube Нийл Моън ще разкрие на рекламодателите как са се развили нещата в платформата през последната година в рамките на годишната среща на ръководството на Бюрото за интерактивна реклама. Компанията планира да сподели нови данни за ръста на броя на зрителите, гледащи нейните платформи на свързани телевизори, предложения за рекламодателите и какви тенденции са наблюдавани в платформата през изминалата необичайна година.
Пандемията доведе до бум в стрийминг сектора, от което спечелиха компании като Roku и играчът в областта на рекламните технологии The Trade Desk. EMarketer прогнозира, че през 2020 г. разходите за реклама на свързани телевизори са достигнали 8,11 млрд. долара, а през 2024 г. ще са 18,3 млрд. долара. Но макар гледането да е нараснало значително, eMarketer твърди, че през повечето време хората стриймват съдържание без реклами на платформи като Netflix, Disney+ и Amazon Prime Video. Това дава възможност на YouTube да каже на рекламодателите, че имат възможност да достигнат до стриймващите телевизионно съдържание през нейната платформа.
YouTube твърди, че зрителите ѝ гледат все повече на телевизори. По думите ѝ 120 млн. души са гледали YouTube или YouTube TV на телевизионни екрани през декември 2020 г., когато са прекарвали повече време у дома. Моън коментира пред CNBC, че през март миналата година бройката е била 100 млн.
Докато гледането се пренасочва, подобна промяна се наблюдава и при рекламните бюджети. Моън твърди, че през последната година все повече рекламодатели и купувачи на рекламни пространства са започнали да осъзнават как се променя медийното потребление, тъй като са „преживели същото в собствения си живот“.
YouTube твърди, че все още по-голям процент от съдържанието от платформата ѝ се потребява през мобилни устройства. Но през декември една четвърт от влезлите в профилите си зрители на YouTube са гледали съдържание почти само на телевизионни екрани. Компанията отказва да разкрие повече подробности за останалата част от гледането на видео съдържанието.
За да адресира увеличеното гледане през телевизори, YouTube обяви, че за първи път рекламодателите ще могат да използват Nielsen, за да получават данни и за този тип потребление.
YouTube работи и по изграждането на рекламни инструменти и приложения, които помогнаха на бизнеса ѝ да запише 46% ръст на годишна база през четвъртото тримесечие до 6,89 млрд. долара.
През 2020 г. онлайн търговията преживя бум. Американците са похарчили 791,1 млрд. долара през годината за онлайн покупки, което е с 32,4% повече спрямо 2019 г., сочат данни, публикувани от властите миналия месец. Моън твърди, че видео съдържанието има голяма роля в тази област, тъй като потребителите получават препоръки от създателите на видеа и по този начин има по-автентична връзка с купувачите.
преди 3 години Онзи ден гледах при приятел малко тубата през стандартното приложение на Самсунг тв. Ужас. През клип май беше - натисни "пропусни рекламата". Друго си е SmartYouTube за андроидите отговор Сигнализирай за неуместен коментар