Румънската платформа за мебели, декорации и текстил Vivre ще пусне до няколко месеца т. нар. marketplace и в България, разкри в екслузивно интервю за водещия на UpDate Бойчо Попов съоснотвателят и главен изпълнителен директор Моника Кадоган.
„Това е много напреднал проект. И най-вероятно, когато го пуснем през следващите месеци, България ще бъде много по-локализиран пазар, защото местните продавачи ще бъдат там с местната идентичност и производители. Така че ще видим по-голяма част от локализацията в общата идентичност на Vivre“, каза тя.
В първия си досега разговор за бъдеща медия Кадоган разказа за маркетинговата кампания за Черния петък тази година. Опериращата на 9 държави платформа е подготвила над 200 телевизионни реклами и около 400 малки дигитални видеа. В тази област попадат статични банери – 12 000 и 5 500 динамични банери“. В социалните медии са били направени 400 публикации във Facebook , 360 в Pinterest и 36 статии в блога.
„България е малко по-малко нетърпелива да приемемe предплащане с карта или банков превод, но като цяло в региона се случват важни неща в тази посока. Така например виждаме, че повече от половината от поръчките, които сме получили, са платени по банков път или с карта, което е приблизително 70% повече от 2019 г., Мисля, че това е свързано с препоръката, която всички отправят, да не се пипат пари, защото парите могат да бъдат преносители на вируса. Ако разглеждаме разнообразието в деветте държави, виждаме че топ държавата, в която клиентите предпочитат да плащат предварително и не използват пари в брой, е Хърватия. Това е това е много важен процент - най-високият във всички области. Румъния е на второ място, а България е в долната част на класацията, но виждаме и същото в Полша“, каза още мениджърът.
В разговора Кадоган разкри и останалите планове на компанията си за България и региона и за развитието на онлайн търговията.
Вижте повече във видеото!