IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Онлайн бумът продължава да подкрепя бизнеса на Shopify

Приходите на компанията за третото тримесечие надминаха очакванията

14:34 | 29.10.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;David Kawai/Bloomberg</em></p>

Снимка: David Kawai/Bloomberg

Канадската фирма за електронна търговия Shopify успя да надмине прогнозите на Wall Street за приходите за третото тримесечие, след като повече компании, разполагащи с физически магазини, се регистрираха в платформата ѝ, за да отговорят на нарасналото търсене на онлайн пазаруване заради пандемията, предава Ройтерс.

Листнатите в САЩ акции на Shopify повишиха цената си с 5% преди началото на търговията.

Бумът на онлайн поръчките от потребители, прекарващи повече време вкъщи по време на пандемията, подкрепи онлайн продажбите на компаниите за електронна търговия. Това мотивира и много малки и средни компании да заложат на онлайн присъствие.

Shopify генерира приходи, като продава абонаменти на търговци, които искат да се присъединят към платформата за електронна търговия, и освен това ги таксува за обработка на разплащанията. Същевременно предлага и други платени логистични услуги.

Обемът на трансакциите на компанията е скочил със 109% до 30,9 млрд. долара в рамките на тримесечието – най-високото ниво от първичното публично предлагане на Shopify през 2015 г.

Приходите за тримесечието, завършило на 30 септември, възлизат на 767,4 млн. долара, което представлява 96% повишение на годишна база. Показателят надмина очакванията на анализаторите за 663,4 млн. долара по данни на Refinitiv. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:17 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още