Match Group Inc. назначава нов изпълнителен директор за водещото си приложение за запознанства Tinder в момент, в който пандемията на коронавируса предефинира индустрията за онлайн запознанства.
Новият изпълнителен директор Джим Лензън преди това беше президент и главен изпълнителен директор на CBS Interactive, както и мениджър в дружеството за рисков капитал Benchmark Capital. Лензън, който ще се присъедини към компанията на 3 август, наследява настоящия изпълнителен директор на Tinder Ели Сейдман и ще докладва на изпълнителния директор на Match Group Шар Дъби, пише The Wall Street Journal.
Според човек, запознат с въпроса, Сейдман се оттегля от компанията и се връща към работа с компании в ранен стадий на развитието си, подкрепяни от рисков капитал. Той се присъедини към Tinder като изпълнителен директор в края на 2017 г. и ръководи компанията, докато се фокусира върху разширяването си в нови страни.
Прeвеждането на Tinder през пандемията е от решаващо значение за Match Group, която управлява няколко приложения за запознанства, включително Match, Plenty of Fish и Hinge. Tinder е най-известната марка на Match Group и има десетки милиони потребители.
„Имаме огромна възможност да изпълним мисията си, да привлечем повече хора към продукта и да преосмислим потребителското преживяване на различни пазари“, казва Лензън.
Когато Match Group представи своя финансов отчет за първото тримесечие през май, компанията заяви, че по-малко абонати са се регистрирали за Tinder, след като броят на случаите с коронавирус започна да нараства по-рано тази година.
Изглежда обаче, че когато хората разбраха, че пандемията ще продължи няколко месеца, те започнаха да се опитват да намерят нови начини за използване на приложенията за запознанства. Говорителят на Match Group заяви, че ангажираността с Tinder се е увеличила и че жени под 30 години вече се регистрират за Tinder по-често. (В хетеросексуални приложения за запознанства броят на мъжете обичайно е по-голям от тези на жените).
Match Group заяви, че Tinder отчита двуцифрен ръст на приходите през второто тримесечие спрямо година по-рано и се очаква да предостави по-пълна картина как пандемията е повлияла на използването на приложенията за запознанства, когато компанията отчете резултатите си за второто тримесечие на 4 август.
Много хора, които са загрижени за рисковете за здравето и разпространението на вируса, не са склонни да се срещат лично с непознати хора, дори ако заповедите за неизлизане от вкъщи и социално дистанциране допринасят за самотата. Това поставя по-голям акцент на онлайн взаимодействията.
Дъби казва, че Джим Лензън има опит в управлението на сложни технологични организации и интегрирането на нововъзникващи медии в по-добри марки, заедно с успешното представяне на предложения за изграждане на абонамент. В интерактивния отдел на CBS Corp., Лензън е помогнал за разработването на стратегията за видео стрийминг на телевизионния оператор и е напуснал миналата година, когато компанията се подготви за сливане с Viacom Inc.
Tinder също така назначава мениджъра с опит в гейминг индустрията Джошуа Сел за продуктов директор. Сел е разработил и пускал франчайзи в King, Glu Mobile Inc. и корейската компания за игри NCSoft. Той ще бъде пряко подчинен на Лензън.
преди 4 години "има десетки милиони потребители." това с ботовете ли? Из нета има доста хора, които са пробвали какво се подобрява, когато си вземеш абонамент и за повечето е общо взето - нищо. Мачваш ботове, които има заучени въпроси и отговори, но те се разкриват лесно, ако им зададеш необичаен въпрос. отговор Сигнализирай за неуместен коментар