IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Revolut увеличава персонала си с една трета

Тенденцията за наемане на служители в такива размери е белег за нарастващата популярност на банките, базирани на приложения, но подчертава и скачащите разходи

11:49 | 03.09.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Снимка: Ройтерс</p>

Снимка: Ройтерс

Британската финтех компания Revolut възнамерява да назначи нови 400 души в Португалия, увеличавайки броя на общия си персонал с почти една трета. Британската компания създава и нов оперативен център за своите клиенти в Порто. Вече 70 нови служители са наети там, пише Financial Times.

Инвестицията в Порто от 4 милиона британски лири е най-новата стъпка в наемането на служители, за да се пребори стартъпът с критиките, че не успява да се справи с бързото увеличаване на клиентите, в опит да докаже, че може да премине от приложение, основно фокусирано в управлението на пари при пътуване, в международна банка.

Revolut привлече повече от шест милиона потребители от стартирането си през 2015 г., започвайки с акаунт, базиран на приложения и предплатена дебитна карта, преди да се разшири в услуги като бизнес акаунти и търговия с акции. Тази година обаче компанията се изправи пред критика и въпроси относно качеството на своите операции по спазване на стандартите, съчетани с оплаквания от клиенти за бавни реакции при възникването на проблеми.

Компанията, за която работят около 1300 души, вече е назначи през лятото висши мениджъри с повече банков опит. Те включват нов главен финансов директор, главен оперативен директор и ръководител по риска от финансови престъпления. Revolut също така планира да назначи ветерана от Ситито Мартин Гилбърт като председател, а бившият изпълнителен директор на Goldman Sachs Майкъл Шерууд ще стане член на Борда на директорите.

Позициите по новите назначения, обявени в понеделник, ще обхващат такива, свързани с обслужването на клиенти, жалби, разследвания и спазване на изискванията. Инвестицията следва подобни ходове на конкуренти като N26 и Monzo. Базираната в Берлин N26 утрои размера на екипа си за обслужване на клиенти след подобни критики по-рано тази година, докато Monzo заяви, че ще наеме над 300 служители в център за обслужване на клиенти в Уелс.

Тенденцията за наемане на служители в такива размери е белег за нарастващата популярност на банки, базирани на приложения, но също така подчертава и увеличаващите се разходи, генерирани от набъбващия им размер. И трите компании са на загуба и тепърва ще сигнализират кога очакват да реализират първата си печалба.

„Португалия бързо се превръща в ключов център на финтех сектора в Европа и ние сме невероятно горди, че играем роля в тази тенденция, създавайки стотици нови работни места“, посочва Ник Сторонски, изпълнителен директор на Revolut.

Южноевропейската страна става все по-популярна сред технологичните и финансовите фирми поради ниските си разходи, висококачественото образование и репутацията да предлага на служителите добро качество на живот. Web Summit, най-голямата технологична конференция в света, се премести в Лисабон през 2016 г., а компании като Google, BNP Paribas и Euronext откриха технологични центрове в страната.

Последната експанзия на Revolut се случва, докато компанията търси финансиране за голям инвестиционен кръг. Компанията, която беше оценена на 1,7 милиарда долара при последното си събиране на средства през миналата година, заяви, че има за цел да събере до 500 милиона долара при по-висока оценка преди края на 2019 г.

Вижте още в материала на Bloomberg TV Bulgaria!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:00 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още